Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
  • Όμιλος doValue
    • Όμιλος doValue
    • Στόχος της
    • Αποστολή & Όραμα
    • Ιστορική διαδρομή
    • Highlights
  • Group Societies
    • doValue
    • doValue Greece
    • Altamira
    • Altamira Cyprus
    • doValue Portugal
  • Χώρα
    • Ιταλία
    • Ελλάδα
    • Ισπανία
    • Κύπρος
    • Πορτογαλία
  • Γλώσσα
    • Greek
    • English
  • Σταδιοδρομία
Αρχική
  • logo doValue
Αρχική
  • Ποιοι είμαστε
  • Υπηρεσίες
    • Για Επενδυτές
    • Για Οφειλέτες
    • Altamira Real Estate
  • ESG
  • Διακυβέρνηση
  • Επικοινωνία
  • Σταδιοδρομία
  • Αρχική
  • Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων Οφειλετών

Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων Οφειλετών

Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την Εταιρεία σχετικά με τη διαχείριση οφειλών που σας αφορούν, μπορείτε να υποβάλετε γραπτώς το παράπονό σας, ως πιο κάτω περιγράφεται.

Όλα τα αιτήματα εξετάζονται αναλυτικά και εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ενημερώνουμε τα εμπλεκόμενα μέρη, ως ορίζει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.

Πώς να υποβάλετε το παράπονό σας;

Μπορείτε να υποβάλετε το παράπονό σας ηλεκτρονικά και ταχυδρομικά.  Συγκεκριμένα:

- Online

Αποστολή Εντύπου Υποβολής Παραπόνου στην ηλεκτρονική διεύθυνση clientcomplaints@cy.altamiraam.com

Για εκτύπωση του Εντύπου Υποβολής Παραπόνου πατήστε εδώ.

- Ταχυδρομικά

Στείλτε επιστολή στο Τμήμα Διαχείρισης Παραπόνων της Altamira Asset Management (Cyprus) Ltd:

Τ.Θ.12835, 2253 Λατσιά, Λευκωσία, Κύπρος

Για εκτύπωση του Εντύπου Υποβολής Παραπόνου πατήστε εδώ.


Σημαντική Σημείωση:

Υποβάλλοντας το παράπονο σας, επιβεβαιώνετε πως έχετε μελετήσει την Πολιτική Ιδιωτικότητας & Απορρήτου της Altamira Asset Management (Cyprus) Ltd (στο εξής “η Altamira”) η οποία βρίσκεται στην ιστοσελίδα της, και πως γνωρίζετε και αποδέχεστε τις πρόνοιες της.  Αντιλαμβάνεστε πως για την διαχείριση του παραπόνου σας, η Altamira θα προβεί σε επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, όπως αυτή ορίζεται στο ισχύον νομικό και κανονιστικό πλαίσιο, περιλαμβανομένου του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων.  Αντιλαμβάνεστε επίσης πως η συγκεκριμένη επεξεργασία γίνεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ισχύοντος νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου και για την προστασία των εννόμων συμφερόντων της Altamira.

Ποιες πληροφορίες χρειαζόμαστε;

Για να μπορεί να εξεταστεί το παράπονο σας, πρέπει να περιγράψετε τα γεγονότα, παραθέτοντας όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία.

Κατ’ ελάχιστον, τα απαραίτητα στοιχεία είναι:

- Αναλυτική περιγραφή του παραπόνου σας υποδεικνύοντας τον αριθμό του λογαριασμού σας

- Τα στοιχεία επικοινωνίας σας

- Το ονοματεπώνυμό σας

Σε περίπτωση που απουσιάζουν τα στοιχεία επικοινωνίας και ονοματεπώνυμο, το παράπονο δεν θα τυγχάνει αξιολόγησης.

Πώς διαχειριζόμαστε το παράπονό σας;

Διερευνούμε σε βάθος το παράπονο που υποβάλατε. Το αξιολογούμε με αντικειμενικότητα και αμεροληψία. Σας ενημερώνουμε γραπτώς εντός των καθορισμένων χρονικών περιθωρίων όπως αυτά ορίζονται από την νομοθεσία ή / και τα ισχύοντα κανονιστικά πλαίσια.

Service pages
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • Cookies
  • Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων Οφειλετών
  • ΧΑΡΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • Κώδικας Ηθικής του Ομίλου doValue
dovalue
  • Ποιοι είμαστε
  • Υπηρεσίες
  • Βιωσιμότητα
  • Διακυβέρνηση
  • Σταδιοδρομία
  • Επικοινωνία

Μεγάλου Αλεξάνδρου 1, 2235 Λατσιά, Λευκωσία Κύπρος

Follow us on
linkedin
lifegate
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • Cookies
  • Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων Οφειλετών
  • ΧΑΡΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • Κώδικας Ηθικής του Ομίλου doValue
Τι αναζητείτε?