Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων Οφειλετών
Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την Εταιρεία σχετικά με τη διαχείριση οφειλών που σας αφορούν, μπορείτε να υποβάλετε γραπτώς το παράπονό σας, μέσω των καναλιών επικοινωνίας της Εταιρείας ως αναφέρονται πιο κάτω.
Πώς να υποβάλετε το παράπονό σας;
Μπορείτε να υποβάλετε το παράπονό σας ηλεκτρονικά και ταχυδρομικά. Συγκεκριμένα:
- Online
Αποστολή Εντύπου Υποβολής Παραπόνου στην ηλεκτρονική διεύθυνση clientcomplaints@dovalue.cy
Για εκτύπωση του Εντύπου Υποβολής Παραπόνου πατήστε εδώ.
- Ταχυδρομικά
Στείλτε επιστολή στο Τμήμα Διαχείρισης Παραπόνων της doValue Cyprus Ltd :
Τ.Θ.12835, 2253 Λατσιά, Λευκωσία, Κύπρος
Για εκτύπωση του Εντύπου Υποβολής Παραπόνου πατήστε εδώ.
Σημαντική Σημείωση:
Υποβάλλοντας το παράπονο σας, επιβεβαιώνετε πως έχετε μελετήσει την Πολιτική Ιδιωτικότητας & Απορρήτου της doValue Cyprus Ltd (στο εξής “η doValue”) η οποία βρίσκεται στην ιστοσελίδα της, και πως γνωρίζετε και αποδέχεστε τις πρόνοιες της. Αντιλαμβάνεστε πως για την διαχείριση του παραπόνου σας, η doValue θα προβεί σε επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, όπως αυτή ορίζεται στο ισχύον νομικό και κανονιστικό πλαίσιο, περιλαμβανομένου του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Αντιλαμβάνεστε επίσης πως η συγκεκριμένη επεξεργασία γίνεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ισχύοντος νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου και για την προστασία των εννόμων συμφερόντων της doValue.
Ποιες πληροφορίες χρειαζόμαστε;
Για να μπορεί να εξεταστεί το παράπονο σας, πρέπει να περιγράψετε τα γεγονότα, παραθέτοντας όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία.
Κατ’ ελάχιστον, τα απαραίτητα στοιχεία είναι:
- Αναλυτική περιγραφή του παραπόνου σας υποδεικνύοντας τον αριθμό του λογαριασμού σας
- Τα στοιχεία επικοινωνίας σας
- Το ονοματεπώνυμό σας
Σε περίπτωση που απουσιάζουν τα στοιχεία επικοινωνίας και ονοματεπώνυμο, το παράπονο δεν θα τυγχάνει αξιολόγησης.
Πώς διαχειριζόμαστε το παράπονό σας;
Διερευνούμε σε βάθος το παράπονο που υποβάλατε. Το αξιολογούμε με αντικειμενικότητα και αμεροληψία και σας ενημερώνουμε γραπτώς για το αποτέλεσμα βάσει των καθορισμένων χρονικών περιθωρίων όπως ορίζονται από την νομοθεσία ή και τα ισχύοντα κανονιστικά πλαίσια, τα οποία είναι εντός δύο μηνών από την παραλαβή του.
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, αν δεν μπορεί να κοινοποιηθεί απάντηση εντός του χρονικού πλαισίου των δύο μηνών, θα ενημερωθείτε σχετικά για τους λόγους της καθυστέρησης καθώς και για την αναμενόμενη ημερομηνία κοινοποίησης της απάντησης.
Διαδικασία Επίλυσης Διαφορών μέσω του Χρηματοοικονομικού Επιτρόπου
Διατηρείτε το δικαίωμα, αν το επιθυμείτε και δεδομένου ότι τηρείτε τα κριτήρια όπως ορίζονται από τη σχετική Νομοθεσία (Περί της Σύστασης και Λειτουργίας του Ενιαίου Φορέα Εξώδικής Επίλυσης Διαφορών Χρηματοοικονομικής Φύσεως Νόμου του 2010 (Ν 84(Ι)/2010) ως έχει τροποποιηθεί), να υποβάλετε γραπτώς αίτηση στον Επίτροπό Επίλυσης Χρηματοοικονομικών Διαφορών (Επίτροπος) για τον διορισμό Διαμεσολαβητή σε σχέση με τη διαδικασία αναδιάρθρωσης των πιστωτικών σας διευκολύνσεων.
Για περισσότερες λεπτομέρειες πατήστε εδώ.