Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων Οφειλετών
Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την Εταιρεία σχετικά με τη διαχείριση οφειλών που σας αφορούν, μπορείτε να υποβάλετε γραπτώς το παράπονό σας, ως πιο κάτω περιγράφεται.
Όλα τα αιτήματα εξετάζονται αναλυτικά και εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ενημερώνουμε τα εμπλεκόμενα μέρη, ως ορίζει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.
Πώς να υποβάλετε το παράπονό σας;
Μπορείτε να υποβάλετε το παράπονό σας ηλεκτρονικά και ταχυδρομικά. Συγκεκριμένα:
- Online
Αποστολή Εντύπου Υποβολής Παραπόνου στην ηλεκτρονική διεύθυνση clientcomplaints@cy.altamiraam.com
Για εκτύπωση του Εντύπου Υποβολής Παραπόνου πατήστε εδώ.
- Ταχυδρομικά
Στείλτε επιστολή στο Τμήμα Διαχείρισης Παραπόνων της Altamira Asset Management (Cyprus) Ltd:
Τ.Θ.12835, 2253 Λατσιά, Λευκωσία, Κύπρος
Για εκτύπωση του Εντύπου Υποβολής Παραπόνου πατήστε εδώ.
Σημαντική Σημείωση:
Υποβάλλοντας το παράπονο σας, επιβεβαιώνετε πως έχετε μελετήσει την Πολιτική Ιδιωτικότητας & Απορρήτου της Altamira Asset Management (Cyprus) Ltd (στο εξής “η Altamira”) η οποία βρίσκεται στην ιστοσελίδα της, και πως γνωρίζετε και αποδέχεστε τις πρόνοιες της. Αντιλαμβάνεστε πως για την διαχείριση του παραπόνου σας, η Altamira θα προβεί σε επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, όπως αυτή ορίζεται στο ισχύον νομικό και κανονιστικό πλαίσιο, περιλαμβανομένου του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Αντιλαμβάνεστε επίσης πως η συγκεκριμένη επεξεργασία γίνεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ισχύοντος νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου και για την προστασία των εννόμων συμφερόντων της Altamira.
Ποιες πληροφορίες χρειαζόμαστε;
Για να μπορεί να εξεταστεί το παράπονο σας, πρέπει να περιγράψετε τα γεγονότα, παραθέτοντας όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία.
Κατ’ ελάχιστον, τα απαραίτητα στοιχεία είναι:
- Αναλυτική περιγραφή του παραπόνου σας υποδεικνύοντας τον αριθμό του λογαριασμού σας
- Τα στοιχεία επικοινωνίας σας
- Το ονοματεπώνυμό σας
Σε περίπτωση που απουσιάζουν τα στοιχεία επικοινωνίας και ονοματεπώνυμο, το παράπονο δεν θα τυγχάνει αξιολόγησης.
Πώς διαχειριζόμαστε το παράπονό σας;
Διερευνούμε σε βάθος το παράπονο που υποβάλατε. Το αξιολογούμε με αντικειμενικότητα και αμεροληψία. Σας ενημερώνουμε γραπτώς εντός των καθορισμένων χρονικών περιθωρίων όπως αυτά ορίζονται από την νομοθεσία ή / και τα ισχύοντα κανονιστικά πλαίσια.